قوانین و مقررات سایت

هدف و تلاش ما در شرکت تولید آجرنما نسوز آذردژ ، تحویل آجر با کیفیت ، متنوع ، با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مصرف کنندگان گرامی است.
این شرکت فعلا در سایت فروش آنلاین ندارد . با مشاهده محصولات و مطالعه مشخصات آن ، آجر دلخواه خود را انتخاب و از منوی تماس با ما ، مشاوره لازم را دریافت نمایید.
لطفا به نکات زیر هنگام خرید هر یک از محصولات توجه بفرمایید:

بازی رنگ آجر

تنوع کانی های تشکیل دهنده مواد اولیه آجر و شرایط پخت کوره ، باعث ایجاد تنوع رنگ در آجر می گردد ، یعنی با یک مواد اولیه کاملا یکسان آجر در کوره ؛ تفاوت رنگ اجتناب ناپذیر است. این که آجر مثل کاشی و سرامیک رنگ ثابت ندارد یکی از جذابیت های آن است و باعث می شود نما بسیار زیبا و طبیعی نشان دهد. با توجه به شرایطی که عنوان شد بازی رنگ در آجر حداقل بین ۱۰ تا ۲۰ درصد اجتناب ناپذیر است.

تلرانس ابعاد آجر

بسته به نوع مواد اولیه و شرایط پخت در کوره ؛ آجر ممکن است دارای تلرانس ابعادی باشد. لطفا هنگام خرید به این نکته توجه فرمایید.

تعویض یا مرجوعی آجر

لطفا و حتما با درخواست نمونه آجر از فروشنده قبل از خرید قطعی، بابت جنس، کیفیت، رنگ و ابعاد آجر مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید. اجناس فروخته شده تعویض یا پس گرفته نمی شود.

هماهنگی ماشین ارسال بار

شرکت آذردژ ماشین جهت ارسال بار ندارد، ولی به جهت رفاه خریدار محترم بستر پیدا کردن ماشین مناسب بار خریداری شده را با درخواست مشتری فراهم می کند. به این صورت که نوع ماشین و هزینه ی بارگیری و حمل از درب کارخانه تا محل اعلامی خریدار را به ایشان اعلام می کند و در صورت تایید و توافق این خدمت را انجام می دهد.

هزینه ارسال بار

هزینه ی بارگیری، ارسال و تخلیه، اعلام روز، ساعت و شرایط تخلیه ی بار به راننده، و همچنین شرایط مسیر حمل و جاده و در نهایت تسویه حساب کامل با راننده ، بر عهده ی خریدار محترم می باشد.

آدرس دقیق محل تخلیه بار

ارائه آدرس دقیق و اطلاعات کامل بابت شرایط مسیر تا مقصد و تایید ارسال بار به باربری و راننده، برعهده ی خریدار محترم می باشد.

زمان ارسال بار

 

کوتاه بودن زمان ارسال بار مهمترین ویژگی در مجموعه کارخانه آجر نسوز آذردژ است. بدیهی ست زمان ارسال به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله شرایط آب و هوایی، پیدا شدن ماشین مناسب، خرابی ماشین، شرایط مسیر و…

 تحویل بار

خریدار موظف است در زمان تخلیه شخصا حاضر باشد و بار را طبق فاکتور و بارنامه چک کند و تحویل بگیرد. اگراختلافی وجود داشت آن را بلافاصله به فروشنده و راننده اطلاع دهد و مشکل را در بارنامه مرقوم نماید.

امیدواریم خرید از کارخانه آجرنما آذردژ برای شما تجربه ی خوبی به ارمغان آورد