آجر نسوز طوسی آذردژ

آجر نسوز طوسی آذردژ

آجر نسوز طوسی آذردژ

طبق تخقیقات علمی ثابت شده است که رنگ ها می توانند بر روی عواطف و روحیات افراد تاثیر زیادی بگذارد. تولیدکنندگان آجر نسوز اصفهان اصولاً رنگ ظاهر بنا را به شکل های گوناگونی به مخاطبین و مشتریان خود القا می کنند. یک رنگ می تواند احساسات فرد را برانگیزد.

بنابراین بهتر است که افراد سعی کنند از آجر نسوز با رنگ های مناسب روحیه خود جهت ساختمان استفاده کنند. تا بتوانند معماری فضا را مناسب تر خلق کنند. امروز با استفاده از رنگ بندی های متناسب در فضا و نمای یک ساختمان می توانید محیطی آرامش بخش جذاب و پر انرژی داشته باشیم و این امر سبب می گردد بر زندگی افراد تاثیر زیادی داشته باشد.

 

خواص رنگ آجر نسوز طوسی برای نمای آجری و دکوراسیون دیوار :

رنگ طوسی رنگی بسیار خنثی می باشد، از دیرباز این رنگ نماد بی طرفی و اعتماد و اطمینان و عقل و درایت می باشد.

رنگ خاکستری نماد آرامش و صرفه جویی می باشد از همین رو برای رنگ آجر نسوز طوسی دیوار، یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

از دیگر خواص آجر نسوز خاکستری رنگ کاهش استرس و اضطراب و کاهش خستگی و بی حالیست.

آجر نسوز سفید و آجر نما نسوز طوسی یکی از بهترین گزینه ها برای نمای ساختمان و نمای داخلی با طیف رنگی متنوع با قیمت مناسب در اصفهان هستند. آجرنمانسوز طوسی یکی از انواع آجرهای نما می باشد که دارای رنگ بندی طوسی کم رنگ و پررنگ می باشد که به انگلیسی Gray firebrick نامیده می شود.

عمده مواد اولیه ی آجر طوسی از خاک نسوز می باشد که بیشتر این نوع خاک از نوع سیلیسی می باشد که شامل(  Al2O3 (آلومین و  SiO)2 (سیلیس می باشد.

کاربرد آجرنما نسوز طوسی در نمای خارجی ساختمان می باشد. اگر به دنبال ایجاد یک نمای طوسی رنگ شاخص برای نمای ساختمان خود هستید پیشنهاد ما انتخاب این محصول است. آجر رنگ طوسی برای نمای ساختمان بسیار جذاب می باشد و می تواند با رنگ های تیره دیگر به صورت ترکیبی بکار رود

این نمونه آجر‌ها با استفاده از مواد مخصوص و قالب‌گیری تمام اتوماتیک در دمای ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ درجه سانتیگراد پخته می‌شوند. استفاده از سنگ نسوز در تولید این آجر‌ها سبب شده که هیچ شوره یا تغییر رنگی در آنها رخ ندهد. برای به‌کارگیری این نوع آجر در نمای ساختمان می‌توان از ملات سیمان یا چسب کمک گرفت. عایق فوق‌العاده‌ای برای دما بوده و از ساختمان‌ها را در برابر سرما و گرما محافظت می‌کند.

آجر نما نسوز رندوم طوسی

آجر نما نسوز رندوم طوسی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. عایق بسیار خوبی برای دما بوده و از فضای داخلی و خارجی ساختمان‌ها در برابر سرما و گرما محافظت می‌کند. میزان جذب آب این نمونه آجر‌ها کاملا استاندارد است، اما می‌توان آن را با توجه به نیاز مصرف‌کننده و نوع کاربرد تغییر داد . با توجه به نیاز مشتری می‌توان تغییرات اساسی در اندازه قالب آن ایجاد کرد. ویژگی اصلی و برجسته این محصول دانه‌بندی مناسب و تراکم مولکولی بسیار خوب آن است. رنگ آن ثابت بوده و تابش مستقیم نور خورشید سبب تغییر آن نمی‌شود. در کنار تمام موارد گفته شده مقاومت در برابر ضربه و آتش‌سوزی آجر رندوم را به محصولی مناسب و کاربردی تبدیل کرده است.

آجر نما نسوز طوسی تیره

در ساخت آجر نما نسوز طوسی تیره از مرغوب‌ترین سنگ معادن استفاده می‌شود. رنگ زیبا و خنثی آن امکان استفاده از آجر نسوز طوسی تیره در کنار سایر مصالح و متریال ساختمانی را فراهم می‌کند. امکان استفاده از این آجر در نمای داخلی و بیرونی ساختمان‌ها فراهم است و با سبک‌های مختلف معماری سازگاری دارد.

کیفیت و دوام بالا ویژگی برجسته و متمایز آجر نمای طوسی تیره محسوب می‌شود. تنوع ابعاد امکان استفاده از این محصول در پروژه‌های ساختمانی مختلف را فراهم کرده است. استفاده از آجر نسوز طوسی تیره در کنار مصالحی مانند چوب، شیشه و سنگ سفید جلوه‌ای خاص و بی‌نظیر به ساختمان خواهد داد.

آجر نما نسوز طوسی روشن

آجر نما نسوز طوسی روشن نمایی شیک و خنثی دارد . استفاده از رنگ‌های خنثی در صنعت ساختمان جایگاه ویژه‌ای دارد. رنگ طوسی روشن علاوه بر بزرگ نشان دادن فضای داخلی ساختمان‌ها امکان استفاده از تنوع رنگی در دکوراسیون داخلی را افزایش می‌دهد.

آجر نمای طوسی روشن قابل‌استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها است. اگر به دکوراسیون مدرن علاقه دارید می‌توانید این محصول را در کنار سایر متریال ساختمانی به‌کار ببرید. استحکام بالا، مقاومت در برابر رطوبت و آتش‌سوزی، عایق خوب دما، کیفیت عالی و تناسب با سبک‌های معماری مختلف مزیت‌های اصلی این محصول هستند.

مهم‌ترین نکات برای خرید آجر‌ نسوز طوسی

انتخاب آجر نما نسوز تاثیر مستقیمی در ایمنی و زیبایی ساختمان‌ها دارد. بنابراین، توجه به برخی نکات هنگام خرید این محصول اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. نکات کلیدی برای خرید آجر نمای نسوز شامل موارد زیر است:

رنگ آن باید ثابت و غیرقابل‌تغییر باشد.

آجر باید کاملا توپر بوده و هیچ فضای خالی در آن وجود نداشته باشد.

توجه کنید که در اثر حمل غیراصولی ترک یا شکستگی در آجر ایجاد نشده باشد.

طول و عرض آجر باید کاملا یکسان بوده و از سطحی صاف و بدون تاب برخوردار باشد.

درصد جذب آب بسیار کمی داشته و کاملا ضدشوره باشد.

از مقاومت حرارتی، فشاری و ضربه‌ای بالایی برخوردار باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


پروژه ها


خانه اصفهان – خیابان نوبهار شمالی
پروژه منطقه کوهپایه اصفهان
پروژه خانه اصفهان
تصاویر متنوع از نما های زیبا با آجر نسوز آذردژ 5
تصاویر متنوع از نما های زیبا با آجر نسوز آذردژ 4
تصاویر متنوع از نما های زیبا با آجر نسوز آذردژ 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل